آژمان دیزاین

سمپل های کورین ال جی

کورین ال جی توسط شرکت ال جی هایسیس (LG Hausys) تولید می شود و با نام تجاری های مکس (HI-MACS) به بازار عرضه می شود. شرکت ال جی هایسیس واقع در آمریکا شهرتی جهانی دارد. کیفیت سنگ های کورین ال جی در سطح بین المللی جایگاه ویژه ای دارد. رنگ بندی و طرح های بسیار متنوع کورین ال جی یکی دیگر از علت های محبوبیت این سنگ مصنوعی در تمام دنیا می باشد.

سنگ کورین ال جی یا هایمکس دارای بالاترین استانداردهای زیبایی، عملکرد و بهداشت است. مواد اکریلیک و مواد معدنی و رنگ دانه ها که مواد اصلی تشکیل دهنده قالب های کورین ال جی هستند مزایای چند برابر بیشتر از مواد مرسوم به کار رفته در سنگ های مهندسی دارند. به همین دلیل قیمت کورین ال جی از دیگر برندها بیشتر است.

سنگ های کورین ال جی ظاهری جذاب دارند و کاملا غیرمتخلخل هستند. صفحات کورین ال جی این قابلیت را دارند که کاملا بدون درز و به اشکال مختلف صاف و منحنی نصب شوند. از سنگ کورین ال جی با نام تجاری های مکس می توان برای مصارف مختلف خانگی و تجاری استفاده کرد. پوشش دیوار، صفحه روی کابینت، سرویس بهداشتی و آزمایشگاه ها و بیمارستان ها از مواردی هستند که می توانید با اطمینان خاطر از سنگ مصنوعی ال جی در آنها استفاده کنید.

برای استعلام قیمت سنگ کورین ال جی با شماره 02133280522 تماس بگیرید.

در صورت تمایل کد طرح مورد نظر خود را یادداشت نمونه و سفارش دهید. با نگه داشتن نشانگر موس روی هر سمپل کد آن نمایش داده می شود.

×